Followers

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Friday, May 20, 2011

hy hy hy.
blog sye lagu baru..haha,sdap kan kan?skelah korea ni,HAHA,
korang nak tau?sbnarnye ni gossip psal smlam lah,xsmpat plak nk gtau kat korang smlam :)
FIRST PARAGRAPH =.=
mak aku dtglah asrama nak ambik aku kan,last2 tibe farid ngan geng2 dia kluar dri dewan mkan.n terserempak ngan mak aku,then diorang bgi slam..aku wat bd0h jelah..n aku tgok mak aku snyum,merah pdam mke aku,nsib baik aku xde kat situ -,-

SECOND PARAGRAPH =.=
aku tengok farid snyum lebar mcm bdoh je,smlam nagis..haha:)aku malu gile wlaupown aku xde kat c2.aiyeer~

n aku ambik raga bwak g kereta dan bergegas sruh mak aku bkak kete..,mlu aku dowh,ish3
2 mnit kemudian mak aku pown bwak kete,smpai kat simpang nak msuk skolah aku usha je asrama llki,haha..aku nmpak YAP ..eh2 jap!yap ngan dia xkwan ke?diorang nmpak cam gduh je,nntilah aku tnye yap :)

oklah smpai nijelah ea,sye mlas nak membebel panjang..HAHA

No comments:

Post a Comment