Followers

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Friday, May 20, 2011

http://www.smileycodes.info">
korang korang!!
wah , suspen x ? haha,cam bdak xsiuman je aku ni . ape2 jelah ..harini aku nak cite tentang SEMALAM..gila tkut aku dgar yg dia menangis mcam ni ,
http://www.smileycodes.info">
TAKUT GILA AKU.~
ni semua slah IZZAT AMEER ,sebab dia bgitau
tutt,
aku kata kat mamat sekolah lain hensem,bdak tu trus ngis..HAHA,aku dgr pown aku tergelak,lawak lwak.. susah betul la nak jaga dia sorang ni,hati mudah terusik tapi dia COMEL haha ,

0k lah,sampai ni jelah :)
muahxx , sayang korang

No comments:

Post a Comment