Followers

myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Saturday, May 21, 2011

FAFA.f0rever :))


kenyataan ke HANYA MIMPI ?
klau dpat gmbr mcm ni?ske ke sdih?msti korang ske kan?HAHA

dah ,bubye mlas nak membebel panjang2 :)

p/s: I love you dear~

Friday, May 20, 2011

hy hy hy.
blog sye lagu baru..haha,sdap kan kan?skelah korea ni,HAHA,
korang nak tau?sbnarnye ni gossip psal smlam lah,xsmpat plak nk gtau kat korang smlam :)
FIRST PARAGRAPH =.=
mak aku dtglah asrama nak ambik aku kan,last2 tibe farid ngan geng2 dia kluar dri dewan mkan.n terserempak ngan mak aku,then diorang bgi slam..aku wat bd0h jelah..n aku tgok mak aku snyum,merah pdam mke aku,nsib baik aku xde kat situ -,-

SECOND PARAGRAPH =.=
aku tengok farid snyum lebar mcm bdoh je,smlam nagis..haha:)aku malu gile wlaupown aku xde kat c2.aiyeer~

n aku ambik raga bwak g kereta dan bergegas sruh mak aku bkak kete..,mlu aku dowh,ish3
2 mnit kemudian mak aku pown bwak kete,smpai kat simpang nak msuk skolah aku usha je asrama llki,haha..aku nmpak YAP ..eh2 jap!yap ngan dia xkwan ke?diorang nmpak cam gduh je,nntilah aku tnye yap :)

oklah smpai nijelah ea,sye mlas nak membebel panjang..HAHA
http://www.smileycodes.info">
korang korang!!
wah , suspen x ? haha,cam bdak xsiuman je aku ni . ape2 jelah ..harini aku nak cite tentang SEMALAM..gila tkut aku dgar yg dia menangis mcam ni ,
http://www.smileycodes.info">
TAKUT GILA AKU.~
ni semua slah IZZAT AMEER ,sebab dia bgitau
tutt,
aku kata kat mamat sekolah lain hensem,bdak tu trus ngis..HAHA,aku dgr pown aku tergelak,lawak lwak.. susah betul la nak jaga dia sorang ni,hati mudah terusik tapi dia COMEL haha ,

0k lah,sampai ni jelah :)
muahxx , sayang korang

Friday, May 13, 2011